onsdag 28 mars 2012

morgonstund har guld i mun............


Ibland så får man en aha upplevelse och tidigt en morgon så fick jag en sådan, jag upptäckte fler fördelar med ett kringhoppande jobb, jag jobbar ju i en bemanningspool, har övergått till nattjobb en kort period, jag insåg än en gång  fördelarna  med att hoppa runt på olika ställen. Inte så många dagar i rad, det är flexibelt, man ser så mycket utvecklande saker. Jag stortrivs med det, och  när natten sakta övergick mot dag så slogs jag av att just detta gav mig  möjlighet att njuta av denna vackra soluppgång nere  vid vattnet. 

Så vackert, så fridfullt fåglarnas kvitter hördes, bortsett från det var det helt stilla, natten övergick sakta mot dag. Öland är verkligen "something" .

Helgen som passerade bjöd ju onekligen på vackert nästintill sommarväder, mot husväggen där älskade fjärilarna solens varma strålar och vårens blommor erbjöd nektar. Jag bara njuter, längtar till ett par dagars ledighet så jag kan gör en liten roadtripp med kamera, kikare och bara njuta av våren och min älskade ö. :) 



Önskar er en fortsatt trevlig  onsdagskväll. 

KRAMAR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar