onsdag 23 mars 2011

Tacksamhet............


Att känna tacksamhet är en av livets största gåvor.
Jag känner absolut en tacksamhet till att våren är på gång, ljuset är tillbaks och värmen sticker till lite ibland, som jag längtat efter detta, det är med en uppsjö av en massa virvlande känslor som jag välkommnar denna årstid, det är en ljuv sådan som ligger framför oss.
Det stärker mig att få vara ute, mylla runt i jorden , med jord under naglarna , lite jord på kinderna , ömmande knän, värkande leder efter allt grävande men det är då jag mår som bäst när jag får jobba & njuta i trädgården, bara finna en rofylld känsla så ja jag är tacksam och bara njuter.
Kramar

3 kommentarer:

  1. Känner som du tacksamhet...
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket ja jag kommer också i håg när jag hade dom som 12 åring och minnet av klådan och hur eländigt jag mådde då så ryser jag av bara tanken. Jag ska hälsa honom det tack så mycket för omtanken..

    SvaraRadera
  3. Så fint skrivet. Jag känner också tacksamhet för varje dag jag vaknar och har en lång dag framför mig. Och när solen skiner och våren kommit, då känner man sig extra glad och tacksam.

    Önskar dig en skön fredag!

    SvaraRadera