måndag 4 mars 2013

Varmt & gott....

Ibland undrar jag om jag inte är född på fel decenie men jag är nog lite "lillgammal" ... Jag älskar allt som har en svunnen tid gamla kort , saker men framförallt gamla hus.

Där krävs sin kvinna/ man för att förvalta ett gammalt hus och göra det rättvist . Förstå mig rätt men det finns den sorten som kommer över gamla hus blåser ut dom totalt och kvar blir ngt nytt modern konstigt som har förändrat huset så totalt.

Jag är mer för att förvalta och häromdan sprang jag på en gammal hederlig vedspis med många år på nacken den står tyvärr inte i vårt hus men en bild fick jag i alla fall ;)

1 kommentar:

  1. Visst har du rätt, känner likadant!

    Jag kan förstå om man fräschar upp något gammalt, men behåller stilen.

    Den där spisen var ju bara för fiiin!!

    Så kul att få se allt fint du fångar.

    Kram Tammy

    SvaraRadera