tisdag 27 november 2012

Morgon



Om du var vaken skulle jag ge dig
allt det där jag aldrig ger dig
men du jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag


Jag gillar versen tycker låten är så fin, den andas så mycket sommar, jag längtar verkligen tillbaka till ljuset. Nu är det så grått och trist men snart bara ett par dagar till så försvinner mörkret lite då brinner adventsljusstakarna i fönsrena och lyser upp i mörkret . Sen runt den 20 december vänder det och dagarna blir ljusare. November månad är nog den mörkaste och tråkigaste månaden på året allt är ett enda stort mörker och det är blött. idag regnar det och är ja mörkt. 

Så många frostnätter har vi inte haft på ön än och igår åkte dom sista lökarna ner i marken, så här sent ute har jag nog aldrig varit :) Det regnar och är ett riktigt tråkväder ute så kaminen är tänd och i fåtöljerna passar katterna på att njuta av värmen och den sprakande veden, Tiger njuter och bara softar men att få en kamera uppkörd i nyllet är inget han uppskattar speciellt mycket, det stör sömnen och friden.



Ha en fortsatt skön tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar