torsdag 14 januari 2010

Ljuset

börjar jag verkligen längta efter, att få börja påta i marken igen efter en lååång vinter för vintern håller oss kvar i sitt stadiga grepp & rimfrosten hade klätt in fönstrena i uterummet så det gick inte att se ut i trädgården men solens ljusglimtar försöker tappert kämpa sig in i rummet.

Något ljusare har det nog ändå blivit om dagarna, dom senaste dagarna så har man faktiskt kunnat njuta av solstrålarna, ett klart väder har vi haft. Jag nästan jublade högt när jag körde hem från jobbet i gårkväll , det regnade men den lyckan varade inte speciellt länge så ute på kvällspromenaden med hundarna så kom det stora lätta snöflingor.

Ska sätta mig i soffan efter kvällens småbestyr, invänta CSI Miami, drömma mig bort till värmen, årets första syrener för dom längtar jag verkligen till. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.




1 kommentar:

  1. beautiful shot of the sun through the window!

    leethroughthelens.blogspot.com

    SvaraRadera