onsdag 7 december 2011

Vissen..............


Idag så känner jag mig vissen. har haft lite ont i halsen men i morse när jag vaknat så hade jag visst lyckats få in en hel rulle med taggtråd, kroppen ömmar, jag blir ju så förfärligt ynklig eftersom det sätter sig i ryggslutet, varenda stöt eller slag känns i hela kroppen :( , så hade jag bara yrat i morse när jag skulle prata med mannen innan han gick till jobbet, lite feber kanske ??????

Men 1 timmes promenad har jag lyckats kämpa mig igenom, nu väntar en dusch för att få upp lite värme inte ens brasan värmer fullt ut , men jag har ju så förgjordat mycket att stå i så jag hinner inte med att ligga sjuk så in i duschen , ner med lite c vitaminer, lite Panodil, några halstabletter sen ska jag nog vara nogorlunda på banan igen :)

Önskar er en trevlig onsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar