måndag 14 december 2009

Ordning ur kaos

är något jag försöker bringa i vardagen. På onsdag så ska jag skriva nationellt prrov i ma och jag är ju inte sådär optimistisk med tanke på att i mitt huve så bor det ingen matematiker men optimist som jag är så kanske det kan gå vägen. Jag har även försökt bringa lite ordning på bloggen och det går lite sakta trevande framåt html koder odyl är jag ingen hajare på men men man lär så länge man lever.

Jag är stolt över mig själv och mina prestationer från förra veckan hela 3 ggr tränade jag förra veckan och jag har tappat lite i vikt :) , det känns som att jag kan få det till en god vana ingen träningsvärk dan efter innebär att jag enligt alla kloka träningsmänniskor har tränat lagom mycket så att jag fortfarande tycker att det är roligt att träna dagen efter whheeiiiho :)

Vi har inte haft så många frostnätter utan mest mörkt och en grå slöja över oss men idag så har det snöat tyvärr och kölden är här några minusgrader, lite vitt på marken skiten ligger kvar men den 21:e så vänder det. Jag är ju ingen snöälskare eller vinterfantast utan är en sol & vårare så allt är ljust varmt och behagligt. Visst vinterlandskap är vackra i sig men på Öland är det många år sen vi hade en ordentlig vinter utan bara barmark eller blask av det lilla snö vi fått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar