söndag 11 maj 2014

Det där med enkelhet

                            Det enda jag
behöver är familj, vänner lite kärlek toppa det med ett kubbspel och en grill sen har jag en stund ett minne som för alltid har en speciell plats i ♡.

Systrarna som  alltid finns där de eviga bollplanken, kopiorna likheterna och olikheterna syskon emellan den eviga kärleken.
Vännerna som finns där i alla lägen som fångar upp lyfter och troget finns där.

Ända sen barnsben har släkt &vänner samlas den lilla skaran med familj vänner vänners vänner ju fler desto bättre nya bekantskapelser knyts gamla förstärks lite kubb en Guitarr och lite sång långt in på småtimmarna ett kubbspel och en härlig middag med grillat det här det här jag ♡ enkelheten man tar det man haver skalar av det lite man kommer som man är man behöver inte göra sig till elr spela ngn roll man inte är utan kom som du är &var den du är. Just det enkla i vardagen är det jag älskar mest.

Det är som med blommor att just de enkla är oftast det som är vackrast och just nu i trädgården njuter jag av klematis förgätmigej och så de anspråkslösa violerna som sprider sig med vinden och poppar upp lite här och där.

1 kommentar:

  1. Vilket fint inlägg. Jag njuter bara jag ser vårgrönskan. Det behöver inte ens vara några blommor. Fast, förgätmigej och penséer blir man ju så glad av. Liksom gullvivorna som blommar för fullt hos mig just nu. Jag älskar dom.

    SvaraRadera