onsdag 5 december 2012

Vitt, vitt , vitt

Överallt är det bara vitt, snön kom lagom till advent och vilken julstämning det blev ;) snön hänger på grenarna och granarna är vita och jag får erkänna det är vackert nu.

Igår var jag med en väninna på kosta Boda och shoppade lite och vädret det skiftade väldigt från en vit dimma med
snö till duggregn och plusgrader till ett kaotiskt vinterland med dåligt plogade vägar och smala vägar.
Dit och hem kom vi och shoppa det gjorde vi också , njöt av en härlig fikastund.

På kvällen blev det pyssel med syskonbarnen. Smällkarameller, strutar, julkort. Hjärtan i olika former att klä och vi hade glitter precis överallt men barnenvar lyckliga och en hel påse med pynt gjorda.

Några vinterbilder har jag inte hunnit med men även om jag är ständigt i farten och på väg någonstans så hinner jag njuta av vintervita vyer. Ha det då gott i snön och ta det försiktigt där ute.

Kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar