fredag 6 augusti 2010

Vissen........

Det har gått en vecka nu , jag har fortfarande kvar min hosta, den blir bara värre. Det är en massa konstiga grejer som går nu, det verkar vara ett mycket lustigt virus :). Jag är hes, hostig men inget halsont. En kollega trodde jag dragit på mig en blödnnig på stämmbanden, så ett virus på det för jag kan knappt prata utan att hosta så jag får ge mig efter helgen får jag nog gå upp till vårdcentralen, kanske få något för hostan så jag kan sova lite i alla fall. Idag är dte fredag, det vankas en ledig helg med fint väder, jag hoppas på att vi äntligen kan få dit spröjsen på huset då. Ha en underbar fredag :)

3 kommentarer:

  1. Nej men så trist att du fortfarande är dålig. Det låter nog verkligen som du måste kontakta vårdcentralen. Hoppas du kan få något mot hostan så att du kan njuta av augustis sommardagar.

    Krya på dig nu!

    SvaraRadera
  2. Usch, så trist med hosta och så långvarigt. Vilken ny fin header/Lis

    SvaraRadera
  3. Har haft en sådan där envis hosta för några år sedan. Hostmedicin behövdes, annars hade jag inte kunnat sova något.

    Visst kan växter som vissnar vara vackra.
    Krya på dej

    SvaraRadera