måndag 10 februari 2014

rena vårvädret...............



I dag har vi haft rena vårvädret, den här feelgood känslan infinner sig direkt. jajamensann jag  erkänner direkt jag är ju en sol & vårare det e mina årstider. Strålande sol grönska värme och det infinner sig en lätthet i tillvaron dagarna e ljusa kvällarna inte fullt så mörka som hösten och vinterkvällarna. Kameran har fått vila ett tag jag jobbar fortfarande att hitta min väg tillbaka från den tuffa tid som varit. så rotade fram en gamal bild en cykel lutad mot en laduvägg ett vackert stilleben med en trälåda full med blommor.




Med sol och värme kommer ju även lusten av att sitta ute och fika. en stund med en god vän under trädkronan och bara njuta av livet.....  För det e rätt så gott =)

1 kommentar:

  1. Åh! Längtar efter vårväder! Här är det mer novemberväder...

    SvaraRadera